Frequently asked questions

Service

1. Welke producten hebben jullie?

Wij zijn gespecialiseerd in het importeren, ontwerpen en verven van natuurlijke decoratie. In onze collectie vind je kransen, droogbloemen, takken en gedroogd fruit & zaden. Ook hebben we potten en zijden bloemen in ons assortiment. Onze producten zijn uniek en ons eigen merk.


2. Kan ik via jullie webshop bestellen?

De webshop is bedoeld voor bedrijven in de Home & Deco branche. Prijzen zijn alleen zichtbaar met een account.
Lees hier hoe je een webshopaccount aanvraagt.

Ben je consument en geïnteresseerd in een artikel? Vraag dan je bloemist of favoriete woonwinkel om het bij ons in te kopen.


3. Kan ik jullie bezoeken en zelf producten uitzoeken?

Kan ik jullie bezoeken en zelf producten uitzoeken?
Ja, als je een branchegericht bedrijf hebt, ben je welkom in ons Shopping warehouse. Onze openingstijden zijn van ma t/m do tussen 9-14u. We zijn gevestigd op het Flora Trade Parc in Venlo.

In ons verkoopmagazijn kunt je per stuk inkopen, maar ook profiteren van grotere hoeveelheden en leuke aanbiedingen. Hier vind je het hele assortiment, waaronder ook artikelen die net binnen zijn of (nog) niet in de webshop staan.
We verkopen ook producten in onze shop-in-shop bij TICA trends & trade (tica.nl). Ook te vinden op het Flora Trade Parc in Venlo (floratradeparcvenlo.com)

4. Wat is jullie kwaliteitsstandaard?

We besteden veel aandacht aan kwaliteit en afwerking en onze artikelen hebben een zeer scherpe prijs-kwaliteitverhouding.
Door de jaren heen hebben we veel ervaring opgedaan in het ambachtelijk produceren van onze artikelen. Omdat we de eigenschappen van de materialen kennen en met de seizoenen meebewegen, worden de bloemen, zaden en grassen verwerkt wanneer ze op hun best zijn.

5. Ik heb een klacht. Wat nu?

Neem altijd contact met ons op. Hoewel we veel zorg besteden aan de verzending, kan het voorkomen dat een artikel beschadigd raakt. Dit kan gebeuren tijdens het transport of we kunnen iets over het hoofd hebben gezien tijdens het inpakken.
Let op: je moet de bestelling altijd goed controleren als deze bij je is binnengekomen! Het kan gebeuren dat er iets mis is gegaan tijdens het transport. Als je schade ziet aan de buitenkant, moet je dit vermelden op de pakbon/ vrachtbrief van de vervoerder, die je moet ondertekenen en aan de vervoerder moet geven. Maak er foto's van en stuur ze dezelfde dag nog naar ons op. Alleen dan kunnen we overleggen met de vervoerder.
Als je later ziet dat er iets mis is met een product, maak er dan meteen foto's van en laat het ons binnen 8 dagen na aankoop weten. Mail de foto's en de aankoopdatum naar [email protected]. Bewaar het artikel zodat je het de volgende keer dat je ons bezoekt mee kunt nemen. Als je ons niet op korte termijn bezoekt, overleggen we of het geretourneerd kan worden. We proberen altijd samen tot een oplossing te komen.

6. Kan ik producten terugsturen?

Als een artikel buiten jouw schuld beschadigd of verkeerd geleverd is, kun je het retourneren. Nadat je het probleem hebt gemeld, bepalen we samen hoe we het oplossen.
Een artikel retourneren omdat het achteraf niet bevalt is helaas niet mogelijk.
Lees meer bij retourneren.

7. Can I use your photos on my own website or webshop?

Als je producten van ons koopt, mag je van deze producten foto's met ons copyright gebruiken voor je eigen webshop/website.
Vraag ons hiervoor wel eerst toestemming! We willen graag weten wie onze foto's gebruikt en waarvoor.

8. How can I contact you?

Als je ons een e-mail stuurt, nemen we zo snel mogelijk contact met je op. Dit is voor ons vaak de handigste manier.
Je kunt ons ook telefonisch of via Whatsapp bereiken.
T. +31 (0)77 3030 188
Whatsapp +31 (0)6 138 215 78
E. [email protected]