Retourneren
Service
Hoewel we veel zorg besteden aan het verzenden en verpakken, kan het gebeuren dat een artikel beschadigd of verkeerd geleverd blijkt te zijn.
Neem altijd contact met ons op zodat we tot een passende oplossing komen.
Controle bij levering
Let op: je moet het pakket of pallet met goederen altijd goed controleren als het bij je wordt afgeleverd! Het kan gebeuren dat er iets mis is gegaan tijdens het transport. Als je schade ziet aan de buitenkant, moet je dit vermelden op de pakbon/ vrachtbrief van de transporteur (die je moet ondertekenen en aan de transporteur moet geven). Maak er foto's van en stuur ze dezelfde dag nog naar ons op. Alleen dan kunnen we contact opnemen met de vervoerder. We sturen je een bevestiging als we je mail hebben ontvangen.
Schade
Als je ziet dat er iets mis is met een product, maak er dan meteen foto's van en laat het ons binnen 8 dagen na aankoop weten (daarna vervalt het recht op compensatie). Mail de foto's, de omschrijving van de klacht en de aankoopdatum naar [email protected]. Bewaar het artikel zodat je het bij je volgende bezoek kunt meenemen. Kom je op korte termijn niet bij ons langs, dan overleggen we met je of en hoe het geretourneerd kan worden. We proberen altijd samen tot een oplossing te komen.
Natuurlijke producten
In onze webshop worden de artikelen zo realistisch mogelijk weergegeven. Maar we verkopen natuurlijke producten. Dat betekent dat geen enkel artikel precies hetzelfde is. Niet qua kleur en niet qua vorm of grootte. Bovendien worden veel artikelen met de hand gemaakt en kunnen ze dus iets van elkaar verschillen. Dit geeft onze artikelen de charme waar we zo van houden. Houd hier rekening mee als je bestelt bij ons. Deze afwijkingen zijn geen reden voor reclamatie.Natuurlijk streven we altijd naar de hoogst mogelijke kwaliteit.
Helaas is het niet mogelijk om een artikel te retourneren omdat het achteraf niet bevalt.